Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione godłem „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług.
Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które pojawiły się na rynku w danym roku i zostały dostrzeżone oraz docenione przez klientów.
„Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia. Tym bardziej, że jest to najcenniejszy głos, bo głos Klientów, którzy potwierdzili najwyższą jakość olejów Shell Helix i docenili nasze innowacyjne podejście do produktu” – powiedziała Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager, Shell Polska.
Innowacyjna technologia
Na początku 2014 roku Shell wprowadził na rynek nową linię udoskonalonych olejów silnikowych Shell Helix Ultra Professional dla profesjonalistów – czyli producentów pojazdów, dealerów samochodów osobowych oraz autoryzowanych serwisów samochodowych. Nowe oleje zostały wyprodukowane na bazie gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystego i klarownego oleju bazowego, praktycznie pozbawionego wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej[1]. Wyprodukowane w tej innowacyjnej technologii oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III[2].
Więcej informacji o programie „Laur Konsumenta” – tutaj.
Więcej informacji na temat olejów Shell Helix i nowej Technologii PurePlus – tutaj.
O Shell
Shell jest wiodącym globalnym dostawcą środków smarnych dla samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne powstają w trzech głównych centrach badawczo-rozwojowych w Hamburgu, Szanghaju i Houston. Shell produkuje oleje w 50 blendowniach, a smary w 17 zakładach produkcyjnych na świecie, na bazie oleju powstałego z gazu naturalnego, w największej instalacji petrochemicznej zlokalizowanej w Katarze. Niezmiennie od 7 lat Shell zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie (źródło: Kline&Company).
[1] W oparciu o wyniki testu Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40
[2] W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu i testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII przeprowadzone w niezależnym laboratorium
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/shell-helix-ultra-professional-nagrodzony-laurem-konsumenta